søndag den 26. maj 2013

Første post!!!!!


Heeeey, så er bloggen for alvor skudt igang! 

Jeg har valgt at kalde min blog fedttøj, da tre ting vil gøre sig gældende på denne blog. Nemlig, Fedt tøj, Fedt tøj og atter fedt tøj. I min første post, er temaet helt klart forår, Da man sagtens kan ligne nogen selvom man fryser af helvedes til.


1.Fede Tøj
Super fed jakke fra en af mine venners forårs collection. Vi kalder den egentlig bare dragten



2. Fede tøj ****ADVARSEL-UNRELEASED CLOTHING LINE****
Et par fede, fede, FEDE jeans. De har en rigtig god warmth



3. Fede Tøj
Og her til sidst min favorit på denne post.
En Super fed jakke. God til møder men også god ellers



Fedt i ville kigge med, følg med i den kommende tid hvor vi vil se på meget mere fedt tøj.
Her får i lige et lille smug kig på næste post, hvor temaet kommer til at være fedt fest tøj


PARTY TIME

2 kommentarer:

  1. Fed stil :* hvilket mærke strømper går du i og hvad er dit bud på sommerens farve?

    SvarSlet
  2. Hej Duved, fedt at du læser med her på fedt tøj.

    Lige nu har jeg faktisk en Aldi Blanc Poly'estre (venstre fod) og en gul stribet no name med fri hæl (højre fod). I denne situation udnytter jeg at jeg har to fødder til at kunne have mere fedt tøj på. Sommerens farve = lilla lilla og mere lilla , eller hvad end der fremhæver ens ansigt

    håber det var svar nok

    SvarSlet